Buraya daha güzel şeyler yazmak isterdim ama içim biraz buruk tam günümüzğ tamamlamadığımız için kilomuz az 2870 gr doğduk hemen sütüm gelmediği için ve hastanede mamaya çok karşı oldupu için bebeğim sarılık oldu 😞 ve sezaryandan sonra 5 gün hastanede kaldım plasenta aşağıda olduğunu için doktorum tedbiri elden bırakmamak için yatırdı evimize çıktık bebeğimi kontrol için götürdük sarılık 19 olmuş 1 gün daha yattık 13 düşmüş çoktık ve o kadar zor ki anlatamam bakamıyorum diye kendimi perişan ediyorum dün yine kontorul vardı 14 olmuş 😞 bir türlü düzeltmiyoruz anne olmak zormuş gerçekten