Hiratrkd Kızlar doktorum burcu betul kazdal ama ben deıstırmek zorundayım hem son muaynemde memnun kalmadım hem de cuma gunu ızne cıkıyomus benı baska bı dr a brakcak sızce kıme gtmelıyım lutfen yardımcı olursanız sevınırım
zumrutperi Hiratrkd bende burcu betüle gidiyordum canım randevu almakta sorun yaşadığım için Ali sunaya başladım çok memnunum akşamları 6dan sonra başlıyor randevular çok da ilgili eğer medilife da devaö edeceksen en iyi alternatif Ali bey
Hiratrkd zumrutperi ıyı kı gtmemıssın canm son gttıgım muaynede ozellıkle cok sınırlerımı bozdu annemı tersledı dogum zamanım olmasına ragmen almadı bebegı cunku 6 tane dogumu vardı ogun ugrasmak yatıs yapmak ıstemedı resmen smdı de benı bekletıyo
Hiratrkd zumrutperi 40+1 oldum bugun burcu betul hanm benı bı hafta daha bekletebılır mıs oyle dedı beklıyoruz bakalm umarım bsey olmaz
zumrutperi Hiratrkd aaa yok artık daha neler kaç haftalık olmuşsun üzüldüm şimdi durumuna yeni bi doktor inşallah seni tedirgin etmez canım sancın falan var mı senin hemen yeni doktor bulman lazım
Hiratrkd zumrutperi evet canm Zaten moralım bozuk stres ıcındeym bı de o tersledı alttan bıle bakmadı o yuzden baska dr bulmam lazım bı kez daha hayal kırıklıgı yasamak ıstemıyorum
zumrutperi Hiratrkd ah canım benim ali beye git gerçekten çok naif bi adam ben normalde gitmem erkek doktora diyordum ama çok nazik çok açıklayıcı davranıyor doğum konusunda o hastanede en tecrübeli o doktor çünkü acil doğumlara falan hep Ali bey giriyor
Hiratrkd Ssedaxx gorumcemı de son anda o dogum yaptrmıs dr u selda hanımdı ama ahmet beyden memnun kalmıs onu da dusunuyorm
Hiratrkd zumrutperi evet canm kızım 6 yasında smdı normal dogurmustum bunda da oyle ıstıyorum ama nasıp tabıı
Ssedaxx Hiratrkd yani belki sohbet etmez yada çok sıcak kanlı görünmez ama işinde iyi olduğunu düşünüyorum çok fazla olumlu şeyler duydum hakkında