18 şubat akşam 5 gibi sancılarım başladı çok şiddetliydi belimden bi ağrı hissettim yavaş yavaş bacaklarıma vuruyordu karnıma baskı yaparak sancim gelip gitmeye başladı. Kararlıydım hemen doktora gitmicektim evimde sancılarımı çekip öyle gitmek istiyordum sabaha kadar hiç uyumadım sabah dayanamicagim bi sancıyla suyum geldi kanamam oldu doktorumu aradım hemn hiç beklemeden atla gel dedi bütün kontrolörlerim yapıldı ciğer geliştirici iğnesi oldum hazırlıklar başladı ikizlerim 35 haftalık oldukları için ok kucuklerdi doğar doğmaz kuveze alacaklarını soyledi doktorum. Hastanede kuvez eksikliği olduğu için ilaçlarla doğumu durdurmaya çalıştırdılar ama olmadı kızlarım karar vermişti bi kere geleceklerdi apar topar ambulansla başka bi hastaneye sevk ettiler hastaneye geldigimde butun islemler hazirdi belden bi igne yaptilar cok zorlandim bi yandan agliyorum dayanamayip bni bayiltin birsey gormk istemiyorum dedim çok küçük bi doz vermişler bi 10 dk sonra bebellerimin ağlama sesiyle uyandım aklımdaki bütün sorunlar endişeler kaybolup gitmişti odama çıktığımda bütün ailem sülalem yanımdaydı artık çok güçlüydüm onlarida gördükten sonra rabbim kimseyi kimsesiz bırakmasın kurban olduğum rabbim tüm hamişlerimizi bi sancida kurtarsn 😊😍😘