Btl_zngn canım günde iki paket içen birisiydim öğrendim iki üç tane daha içtim ve sonra bi bebek gördüm down sendromluydu çok üzüldüm çok etkilendim benim bunu bebeğime yaşatma hayatını elinden alma şansım yok diyerek teselli ettim daha 20.haftanın içindeyim ve 12 kilo aldım ama oğlum için herşey gerekirse çok fazla kilo al ama bebeğinin hayatını riske atma 🙏🏻 Bu arada bırakalı en azından 4 ayvokdu hala daha isterim ama kendimi böyle teselli ediyorum oğlumun mucizesiyle de bırakmış oluyorum hem canın isteyince eşin içerlen bi duman al ama abartmadan oda strese girmemek için birde ben sürekli oyun vs ile unutmaya çalışıyordum