Ksimsek Hanos daha erken canım o haftalarda bende de yoktu mesela yeni yeni olusmaya basladı. Bildigim kadaryla her gebede olmayabiliyomus zaten
Mhtpgnby Hanos 38. Haftamdayım daha yeni belli belirsiz bişey var .. kayınvalidende karnın büyümeden o çizgiyi görmeyi nasıl beklemiş daha çok erken😄
Mhtpgnby Hanos Çizgisi olmayanlarda oluyormuş herkeste olcak diye birşey yok ki:) eskilerin bilmişlikleri hiç bitmiyor😄
AselBerra Hanos 35.haftamdayim hic bi cizgi yok beyaz tenli kisilerde oyle bi cizgi olusmuyor bnde de yok herkes de olacak diye bisey yok esmer tenlilerde daha belirgin oluyor buna fazla takilma bence 😊
AselBerra Hanos bencede bende de olmadi 😂😂 dedigim gibi esmer tenlilerde daha belirgin ve koyu renkte çıkıyor kardesimde hamile 38.hafyasinda onda da yok oyle bisey 😂😂😂
Hanos Naze2151 tüğlü bamya olcam yakında ben de de çok var göbek te göğüste boyunda bile çıktı sarı sarı inşallah dökulur
Bsyldrmdlk Hanos hahhahahha aynen öyle 😁😁 Herkese kulak asacak olsak hamilelikte neler neler çıkar 🤭 Her bünye farklı kiminin çatlağı olur kiminin olmaz, kiminin çizgisi olur kiminin olmaz. Herkes farklı geçiriyor hamileliği 😊