Hanos Benim karnım da çizgi yok her hamilenin karnında çizgi mi oluyor acaba kayinvalidem neden çizgi yok sende diyor illa çizgi olmak zorunda mı 12+4 oldum erken olduğu için mi gözükmüyor acaba
nurhayatogul Hanos daha çok erken ya bu insanlar neden böyle. Pes hakikaten ayrıca herkeste aynı şeyler olacak diye bir durumda yokki.
Biryabanci1 Hanos Esmer tenlilerde daha çok belirgin beyaz tenlilerde daha az belirgin oluyormuş canım herkeste bir değil.. İnsanlar neden hamileliğini kıyaslar anlamıyorum herkesin bünyesi farklı ☺️
Hande2204 Hanos ben 30. Haftamdayim daha belirgin bi cizgim cikmadi bile canim cok az bi cizgi var herkeste olucak diye bisey yok arkadasimin mesela cok net cizgisi var benim hala yok
Mavis222 Beyaz tenliyim ama ben hamile kaldığım da belirginleşmişti hatta ben hamileyim dedim kimse inanmamıştı bana 😄
KukyFurMama Mavis222 aynen canım ben de beyaz tenliyim hamile kalır kalmaz bile belirginleşti. Bence kişiye göre değişiyor tenle bile alakalı değil
Burcuaec Hanos çok çok erken o tarz belirtileri görmeniz için en azından 20. Haftayı geçmeniz lazım. Ben beyaz tenliyim 29. Haftam ona rağmen çok koyu değil çizgi.
Mlssa Hanos 5-6aydan önce genelde öyle net olmuyor.Benim 20haftadab sonra falan çıktı belli belirsizdi.Şuan 31+3 anca tam belirginleşti.Daha çokk erken size acele etmeyn her şeyin zamanı var:)
Mirayyy77 Hanos ben şuan 28 haftalığım ve beyaz tenliyim vajinamın üst kısmından göbek deligimin altına kadar var şuan değişik benim anlamadım yarısı yok daha 😂😂 göbek deliğinden yukarısında yok 😂😂😂
espalp Hanos ben çok beyazım 27+6’yım bende hala çizgi yok😂 açıkçası merak ediyorum ne zaman çıkacağını🤦🏼♀️