Nur1991 ya ben o mühendisoğlunun söylediklerine de pek inanmıyorum. Tercih meselesi ama hazıra konmak pek tarzım değil aklıma yatan bişeyi kendim araştırıp içime sineni kuşlanıyorum. Büyüklerimiz asırlarca onlarca şey kullanmış hangimiz zehirlendik. Onlar bu kadar şey bilip bebek yetiştirselerdi sanırım koca bi nesil çok daha farklı olurdu. Ne olduğunu bilmediğim losyonu sürmektense elma yağı, zeytinyağı gibi doğal yağları sürmeyi tercih ederim canım. 😊