Hardcandy Bir hafta icinde oldu hersey bugün gobegimi catlaga karsi yaglarken birde baktim tüyler asagi inen ciZgi boyunca artmis,inanilmaz moralim bozuldu, böle bisi yasayan varmi,acaba nedeni nedir? 😣😑😐😶
Efsoo Hardcandy normal. Bendede var vucut yapim onceden oyleydi.sarisin biriyim ama gobeyim tukluydu ilk adet gordukden sorna yaranmisti.hamile oluncada daaha cok artmaya basladi.tuy dokucu falan vurma kimyasal onlar.agdada onermiyorlar kotu cikiyo ama mecburuz tabikide.dokulecek diyorlar ama hic inanmiyorum valla
defne55 Hardcandy takma canım benim süt gibi bembeyaz bi insanım göbeğim simsiyah çizgi halinde tüylendi uzun uzun hemde yapacak bisey yok
blgkstk Hardcandy ağda zararlı diyenlere bakma sen. Hamilelik öncesi ve dönemi boyunca ağda yaptırdım önce nasılsa ağdandan sonra da aynı şekilde çıkıyor ve zararı yok. Niye öyle geziyorlar anlamıyorum.
MMomy Bende şuan 12. Haftadayım ben yağ falan sürmedim benimde tüylerim baya arttı normal diye düşünmüştüm ben
KukyFurMama Hardcandy doğumdan sonra dökülüyor canım ben yaşadım. Öyle çok tüylenmişti ki doğumdan sonra bembeyaz oldu karnım