prensesinanasi Kızlar dogumuma Allahın izniyle 1 ay kaldı çoğu kıyafetleri hazir fakat yikamadim daha yikamasam bir sorun olur mu?
prensesinanasi prensesinanasi aranızda yikamayaxak olan varmı? Çeker felan dediler temiz yikanmasada olur vs.sizin fikriniz nedir?
feyzaa34 prensesinanasi bence 35. Haftada herseyi hazir tut canim bebislerin sağı solu belli olmuyor 😃
meva_ prensesinanasi canım o kıyafetler nasıl ortam da dikilyor görsen elinle citilersin magzda yerlere fln da düşüyor kaç kişi elliyor vs vs 🙂 zaten 30 derece kısa program da yıkayınca da olur yani 15 20 dk bi kiri aksın çekme yapacagını da sanmıyorum sonuçta naylon değil bişey değil herseyin hazırsa gün içersinde hepsini yıkarsın yarına kurur bile 🙂
GuelGltkn prensesinanasi bence yikamalisin üzerindeki tozlar falan gider 20/30 derece yikarsan bisey olmaz
Busramerve prensesinanasi ya kumaşların nasıl ortamda üretildiğini bilmiyoruz yıkayıp ütüleyin bence, bebeklerin cildi çok hassas sonuçta.
Mavis222 Sonradan zorlanmayacaksanız karar sizin ben 31 haftalıkken yıkadım ütüledim şuan 34 haftalığım şimdiye bıraksam yapamazmışım ağırlık bir taraftan sıcak bir taraftan