Metonya Merhaba, bu siteden alisveris yapan var mi ? Penyeleri nedense çok dandikmiş gibi geliyor, yenidoğan bir kaç takim alacağim fiyati uygun diye bakayim dedim ama hoşuma gitmedi kalitesi, memnun kalan var mi ?
bmomsy Metonya ben baya birşey aldım ordan ama bir sorun olmadı yıkadım ütüledim tertemiz penyesinde çekme yada sertleşme olmadı ama simdi tabi benim şansımmı bilemedim siz öyle diyince
GuelGltkn Metonya bende baktim gecen takimlara degilde iste bornoz takimi alt acma minderi falan battaniye gibi seyler siparis etmek istedim ama güvenilir mi bilemedim
Yaser27 Metonya Bende kızımın neredeyse tüm eşyalarını oradan aldım yıkadım hiç boya falan vermedi küçülme falan da olmadı belki de sans meselesi.
Mirc Metonya urunde cekme solmaa gibi durumlarda isteyene iade istyene degisim yapiyorlar yetkililer var onlari arayinca asiri derece bi ilgi gsteriylar bende getirirttm adamlar sadece 30 derece yikamamizi oneriyor ben memnunum 😊
Naze2005 Ben almadım almayı düşünüyodum ama burda biri yazmıştı yıkandıktan sonra çok kötü oldu diye o yüzden bende vazgeçtim ama dediğim gibi kullanan kişi ben değilim bilmiyorum ☺️
Metonya Naze2005 bana da öyle geldi, hani yaşli komşu teyzeler bebek görmeye gelirken hediye getirirler ya, mahalle tuhafiyesinden yada milyoncudan alinmiş gibi bi duruşu var 😂
Sengulkrgz Naze2005 bendim o 😀 bende allahtan fazla almadim.Iki alt ust takim almistim renk atmıştı birde 03 ay istedim biri 36 ay fakat yenidogan gibi geldi.Bir daha da alisveris yapmayi düşünmüyorum.Aldiklarimi attim
Metonya Yaser27 bmomsy Siz de böyle deyince kafam karisti, çok sevindim bir sorun yaşamamaniza . Sağlikla kullanin 💕
Yaser27 Metonya âmin canım Valla renk koruyucu mendil koydum yine de hiç renk vermedi battaniye den tut mendile kadar oradan aldım
bmomsy Metonya ben Bornoz takımı Battaniye saç bonesi zıbın seti aldım yıkadım ütüledim cok begendim tabi kımseyi yanıltmak istemem ama Bornoz takımı falan çok hoş yumuşacık
Omrum Bence dolaptan alışveriş yap etiketli ürünler var bebekler için hem çok uygun hem çok güzel ben çoğunu o uygulamadan aldım hepsinde güzel geldi zaten sorunlu beta beğenmez işen iade edıyorsun sen onaylamadan hesaptan paranda çekilemıyo o yüzden güvenli
hunilimom Metonya bütün kıyafetlerini ordan aldım nerdeyse yıkadım ütüledim ne çekme ne solma hiç bise olmadı çok memnunum piyasaya göre de çok uygun zaten
Melisayenerli Metonya yaptım canım kardesime 600 tllik alışveriş yaptım hediye olarak bohcaladım baya mükemmel geldı yatagı kıyafetler ozellikle kışlıklar tavsiye ederim kendi bebgime neredeyse herseyi ordan alacagım bulundugum yerde kıyafet yok dıye