Muhammednurihafsa Bebişleriniz kaçar gr acaba benım ki 21+3 te 410 gr sizce yerınde mi gr mı birkaç arkadaşım baya ufak zayıf falan dedi oysa doktorum haftasına göre uygun demişti bana içime kurt düşürdüler merak ettim sizlerin kaçar gr
Tugceee123 Muhammednurihafsa doktor bir anormallik görmemiş ben anlamıyorum doktor kesilip moral bozanlara öncelikle bebeğe kilo aldırmaya çalışmak bence cahilce güzel ve düzenli beslendiğiniz zaman herhangi bir sağlık sorunu da yoksa bebiş zaten olağan biçimde büyümeyi sürdürecek sen böyle konuşanlara kulaklarını tıka güzel beslen ve keyfini çıkar bebişinde bırak 4 kilo doğmasın 3 kilo olsun sağlıklı Olsn inşallah hepimiz için geçerli Allah yardımcımız olsun bende 22 hafta bu Arada Sevgiler annecikler 💋😇☺️
Menis21 Muhammednurihafsa Benimki de 21.6 da 445 gr. idi gayet normal burda uygulamada da o haftalarda 350-450 gr. Aralığındadır bebeğiniz yazıyordu zaten .Bide zayıf küçük diyenler hafta hafta ne kadar gram olacağını nerden bilebiliyorlar acaba çok merak ediyorum gerçekten....
sevgitekes Muhammednurihafsa gayet normal benim 21+2 de 386 ydi iyi dedi istediğini ye 22+1 de 476 ydi