Aylininzz 38 haftalk olduk hiçmi sancı belirti olmaz sizde durumlar ne ben 3 haftadr 1 cm açıklık ile dolanıyorum 2 gun once baya sanci oldu ama duzensizdi diye gitmedim acaba olmusmudr açıklık azda olsa