38+4 de düzenli ve yüksek sancı ile hastaneye yatisim yapılmıştı 2 cm de açıklık vardı. Bikac saat geçtikten sonra eve gidebilirsin açıklığını sancini evde karsila dediler. Daha sonra bikc gün böyle sancılarla geçirdim. Sancim gelince karnım sepsert oluyodu. tam 39 da gitmeye karar verdik. Nst ye aldılar sancılar vardı açıklığım 3 cm olmuş. Kontrol amaclı yatış yapalım dediler yattım. Doğumhane katında aynı şekilde muayene ve nst ye aldılar. Doktor gidip gelip nst yi uzatalım dedi 1 saate yakın nst de kaldım. Doktorlar gelip gitti devamlı. Benim sancılarım yükseldikçe bebeğimin kalp atışları düşüyormuş. Acil hemen sondayı taktılar daha sonra apar topar gece 2 de spinal sezeryan oldum. Bebegimde bende saglikliyiz çok şükür.. Ama gitmeseydik daha farklı şeyler olucakmisti... Kimseyi dinlemeyin en ufak şey de gidin. Ben gitmek hiç istemedim herkes bana senin bu doğum sancin değil daha gitme hastanelerde sürünme dediler hep etkilerinde kaldım. Ama eşim zorlaya zorlaya götürdü. Iyi ki göturmus... Rabbim herkese sağlıkla nasip etsin inşallah