Doktor banada boş kese dedi Bebek yok dedi kese küçük 1 hafta içinde düşük yapacaksın dedi 10 gün oldu kanama olmadı ama kahverengi lekelenme oldu farklı bir hastaneye gittim orada da bebek var dedi ve ben şuan suçluluk duygusu yaşıyorum bebeğime bişey olursa ya diye keşke farklı bir doktora gitseymisim tek doktorla olmuyormus şuan dualarım bebeğimle inşallah benimledir birşey olmamıştır :(((((