Canm oncelikle hayirli gunler...
22. Haftamda detayli ultrasona girdigimde doktorum banada ayni seyi soyledi ben o an yıkıldım resmen. Cok uzulme uzulcek birsey yok erkek bebeklerin yuzde 90 inda gorulur. Tek sıkıntı dogar dogmazsunnet olmasi gerekir deyip beni teselli etti. O an hic bir kelime beni sakinlestiremezdi hstanenin orta yerinde aglarken bi bayan yanima geldi yaninda oglunu gostererek ayni seyi bizede dediler bak gordun mu elimi tutuyo suan tevekkul et hic birsey olmaz. Oyle korkulacak birsey degil bu dedi... sonra internetten arastirdim ki boyle olan cok kisi varmis ve icim birazcik olsa rahatlamisti. Suan 32. Haftamdayim Allah a sukurler olsn ki herhangi bir sikinti yok. Icini ferah tut.