Merhaba anneler 30. Haftadayiz bebegim yaklasik 2 hafta onden gidiyor. 3 gundur hareketleri cok azaldi dun gece gittim nst de kalp atislari 120 ve altinda cikti yat dinlen dedi ebe. Ama sabahtan beri hala hareket yok. Kendi dr umu aradim gitcem bugun. Bu riskli bi durum mu yasayan var mi ?