Merhaba ben 10 gün önce ikili test için kan vermiştim Konya Necmettin Erbakan hastanesinde kendi doktoruma göre bebeğim 13+2’ydi ama Konya’da 14+5 gözüküyordu yinede ikili testimi yaptılar dün sonucum çıktı vermiyorlar hiç bir bilgide vermiyorlar deliricem sadece diyorlar ki günü geçtiği için doğruluk payı yok veremeyiz sonucu böyle bişey olabilir mi ya ? Başına böyle bişey gelen var mı