zumrutperi Kızlar 8.ayıma girdim artık bebeğimin adı olsun istiyorum başka sizin de aklınıza geliyorsa yazın
Susam05 zumrutperi ikisini de çok beğendim 🙈ama sanki Uras 🤷🏼♀️benim oğlumun adı inşallah Deniz olacak 🥰
Busramerve zumrutperi biz adını Uraz koyacağız inşallah. Uras la aynı anlamda. Şans talih demek. Anlamından dolayı sevdim ben
zumrutperi Susam05 Denizi bende çok seviyorum canım 4 aylık düşen bebeğim vardı ona Deniz olsun demiştim 🌼bu da farklı olsun diye kararsız kaldım anlamı da güzel Urasın şans talih demek 💕
DeryaKuzusu Doruk çok hoş bence ama isme çeker diyorlar uçlarda yaşar hayatı VS diyenler oluyor 🤔🙄 bence herkes için geçerli değildir ya