Merhaba, benim de sizinle durumum aynı hatta yorumlardan okudum herkesi en fazla 2 hafta falan oynamış ama benim nerdeyse 1 ay. Şöyle ki son adet tarihim normalde 10 şubat ama doktorum 6 mart olarak aldı ve bebeğim de 6 marta göre uyumlu gidiyor. Ama sağlık ocağındaki hemşire 10 şubata göre düşünün ve doğumunuzu ona göre bekleyin dedi nerdeyse 1 ay önceden doğum olur dedi ve kafam çok takıldı henüz doktoruma da soramadım 🙄 sizce nasıl olur.