Kizlar dun post acmistim Karnim sertlesti diye acile gittik nst de sanci cikti sonra bebegin kalp atislari inisli cikisliymis biraz daha fazla kalirsa karnimda olebilirdi kalp atislari devamli dusuyodu acil sezeryana aldilar belden igne vurdular ben tabi bi yandan agliyorum korkuyorum bebekle alakali aklima bimbir turlu seyler geliyo yasar mi diye sonra bebek dogdu ben bakmak istemedim endiselendim cok suanda ben yatiyorum bebek izmir medikalparka sevk edildi 1.300 gram dogmus iymis durumu cok sukur benimde ara ara agrim oluyo ama dayanilmicak gibi degil sukur dua edin rabbim saglikla kucaklarimiza almamizi nasip etsin umut olsun bu hikayede burda. ☺