Derin6565 mugecelikkol ha bide gaz sancisi cok oluyo merak ediyorsan birgun mercimek corbasi ic iki gun kontrol et eyer sancin daha cok oluyorsa gazdir demekkko
MNursel Sancılanman olman normal. Ben 12 inci haftalarıma kadar adet sancısı gibi sancılar hissettim. Doktor rahmin bu sürece alışması için olacak olan durumlar diye soyledi.