Merhaba 10+3 günlük hamileyim tiroidlerimden tsh iki haftadır test yapıyoruz düşüyor doktorumda endokrinoloji bölümüne gözükmen gerekiyor dedi takip ediyorlarmış veya ilaç kullanıyormuşuz. Netten baktığımda ilk 3 ay düşüp sonra normale dönebiliyor şeklinde yazıyor. Acaba başına gelen bu durumu yaşayan var mı ? Merak ediyorummm ???