Melisa44 https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/mobilya-urunleri/30248537/sniglar-bebek-karyolasi.aspx Hanımlar bu beşiği almak istiyorum ama kullanan var mi
Annecik03 Melisa44 belcika bicok tanidigimda var memnunlar.. hatta bunun alt degistirme uniteside var 🥰 bende o var banyoya koydum onu, diger unitesi oturma odasinda parkin yaninda 🥰
Sewwo Melisa44 bende aldım beyazı var bende de. Henüz kullanmadım , yatağın sahibini bekliyorum :) ama çok kibar duruyor oda da . Ben bayıldımmm
tugcakkn Melisa44 biz dün ikea da baktık tüm beşikler çok güzel ve çok uygun beyaz sundvik alıcaz biz de odasını ordan yapmayı düşünüyoruz.pişman olmazsınız bence hem uygun hem de tarz eşyalar 👍🏼
Melisa44 Meryemabf Annecik03 Bende rereddutduz alicaktim ama eşim aklima kurt düşürdü. Bulundugumuz sehirde yok oyuzden bakmadan almasak mı felan deyince ben de belki kullanan vardir duyan vardir dedim. Bir alayım inşallah iyi olur 😊😊