Merhaba hanımlar. Dün 17+1 de dr a gittim. İkizlere hamileyim , çok şükür herşey yolunda biri 5 gün diğeri de 8 gün ileride gidiyormuş maşallah. Ama karnım olması gerekenden büyükmüş bu ikinci gebeliğim zaten biraz göbeğim vardı ben ikiz diye çabuk büyüdü diye düşünüyordum ama dr um önlem olarak endokrinolojiye sevk etti şeker olabilir diye orada takip edilecekmişim. Bu hafta yaptırdığım tahlillerde şekerim ve insülin direncim hep normal çıktı aslında. Sizde de karnı çabuk büyüyüp şeker tanısı konan oldu mu acaba merak ediyorum