Eyll_kuzu Zeynepmum Doğum paketi yok orda canım ben orda Attila Hocanın takipli hastasıyım normal ücretini verip muayene oluyorsun normal doğum 1.800 sezeryan 2.400 kendi doktorunu çağırırsam acil durumda artı 450 tl mesai dışı ücret ödüyorsun
Zeynepmum Eyll_kuzu teşekkür ederim canım ben de Atilla beye gidiyorum ama sormayı her seferinde unuttum. Bı de acaba ne zaman zam yapılmış bu fiyatlara biliyo musun yeni zam gelebilir mi?