Cennetkusu canım benimde hamileliğini başı çok stresiydi yeni evliydik ve eşimle fikir ayrıcalığı yaşadık istisnasiz her gün sabah akşam ayrı ağlardım şimdi 30 haftalik olduk allaha şükür herşey yolunda bebeğinin sağlığı çok şükür iyi esimlede aramız maşallah muhteşem şekilde düzeldi. Kimsenin 4 4 lük geçmiyor inan hamileliği burda eşi doğuda veya suriyede görevde olan arkadaşlar var onlar napsın en hassas dönemlerinde eşleri yok yaninda. Sabret herşey çok güzel olucak bebeğine kavuşunca allahın izniyle herşey dahada mükemmel olucak😘 hiç birşey içinde çok üzülmeye değmez sonuçta içimizde bir can var ona yansıyor kendine ve bebeğine dikkat et kuzum rabbim sana onu emanet verdi☺🤰