Hatice90 Sanki hic dogmucakmis gibi. Su son gunlerde olan sancimda kacti. Hic bi belirti yok dogum olacagina dair. Boyle yasayip dogumu gelen var mi kizlar ?
Annecik03 Hatice90 bende hep dogurmiczm saniyordum artik pes etmistim 😂 snra pes ettigimin ertesi gunu dogurdum 41+5. Bide ehrkez ariyordu hergun kaynanami!!!! Ayni kisiler! Dogurdumu diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ben herkezi tembihledim yazmayin bana dogunca haberiniz olur diye ama kayinvalidemin telefonu susmak bilmedi bir ay biyunca heeeeerguuuuunnnnbgunde 2 kere! 🤯 gina gelmisti.. iyi geriliyordum
Deletedmom325 Ebru0101 ya ben de 39+0 bende de sanki hareketler azaldı, kontrolüm de c.tesi. Neden olur ki acaba 🙄
Hatice90 Annecik03 ya sorma hic. Surekli bi arama, bi mesaj dogurdun mu naptin sancin var mi. Darlandim artik. Gelsin artik 😅
GamzeLmira @Hatice90 39+1 olduk bizde ne gelen var ne giden. Arada karın ağrısı gibi ağrı gelip gidiyo sadece. Cuma kontrolümüz var bakalım ne olacak. Artık ümidi kestim 🙈
Ebru0101 GamzeLmira aynıyız valla peki hareketkeri nasıl sürekli kasılma oluyor bende bi yerde toplanıp dag gibi oluyor 😁
Hatice90 GamzeLmira benmde baya sancim vardi 1 hafta oncesine kadar nst de de cikiyodu. Simdi zerre kalmadi. Artik bi anda mi olucak anlamadim gitti
Ebru0101 Deletedmom325 hareket ediyor ama öyle eskisi gibi çok aktif bi şekilde degil heralde yeri daraldıkça kıpırdamıyor
Deletedmom325 Ebru0101 ben de öyle düşünüyorum, inşallah Bi sıkıntı yoktur. Her yerde de farklı şeyler okuyorum, kimisi bebek artık doğacağı için enerji topluyor gün içinde çok uyur yazıyo, kimisinde hareketleri artık daha sert olur diyo. İyice kafam karıştı 🤷♀️
Ebru0101 Deletedmom325 tamma sert tekmeleri vardı ama 10 taneysem5 tanesi sert tekme 😁 Gerisi çok hafif tekmeler falan merak rtme ya bişe yokdur inşallah dedigin gibidir dinleniyor uyuyor yeri iyice daraldı ondandır önemli olan hareket ediyor olması
Hatice90 Pakiz06 hamileligim bitti hala sunu cozemedim. Simdi yarin 39+1 olacak ya, 40. Haftamda mi oluyorum 🙄 beni aydinlatin 😅