mervekucuk Gunaydın kızlar 10+5 haftalığım fakat üç dört gündür afedersiniz ama sol kalçam ağrıyor yürüyemiyorum yatamıyorum hareket edemiyorum böyle bişey başına gelen var mı?
madl41 mervekucuk benim o haftalarda olmuştu . Magnezyum eksikliğinden olabilir . Ben sabahları kalktığımda sol bacağım çürümüş gibiydi . Üzerine basamıyordum . Ama sonra düzeldi. Magnezyum hapı vermişti doktorum suya atılmalık akşamları içiyordum gerçi hala içiyorum ağrılara kramplara çok iyi😊
mervekucuk madl41 yaa benim her dk oluyor canım gorsen agrıdan bagırasım geliyor hiçbişey yapamıyorum gitsem banada ondan verir herhalde, tşk ederim 😊
mervekucuk Malesef kızlar 3 doktora gittim hiçbiri bişey anlamıyor ne tahlıl aldılar ne bişey bir tanesi çok önemsedi düşük bile olabilir dedi sevk etti ama diğer ikisi gtiim hiçbişey yapmadı anlamadım hatta doktorla kavga ettik ama yok ağrım hala aynı