az önce uykudan uyandım ruyami anlatmak istiyorum ama değişik bir ruyaydi bir kız çocuğum olmustu ben onu yikiyordum hatta elime bile kakasını yaptı . Göz rengine kadar gördüm bebeği . Yıkadım bebeği giydirip kucağıma aldım birbbaktim bebek küçülmüş bir su şişesi kadar olmuş tam göğsümun üstünde tutuyorum bebeği üstüne beyaz bir bebek battaniyesi. İçimden soruyorum bebeğim niye bukadar kucuk diye sonra bir baktim basparmagim kadar oldu sonra elimin içinden eriyip gidiyo bende eşime dönüyorum neden böyle oldu diye oda diyoki bu seferde olmadı vesile üzülme hadi gel gidelim diyor tüm bunlar olurken de kalabalık bir yerdeyiz .rüyadaki annelik duygusunu size anlatamam ilk başta sevmiyorum bakamam ben bu bebeğe diyorum sonra öyle altını pislemis üşüyor görünce alıp hemen sarmaliyorum yıkıyorum bebeği . Çok tuhaf oldum .