Ve sonunda bende hikayemi yazıyorum 🙏❣️ kızlar ne planı yaparsanız yapın çocuk öyle bir şey ki her şey sürpriz olabiliyor. İlk bebeğimi kaybedince 9 ay sonra doktor kontrolünde hamile kaldım iğne ilaç vs. 9 ay bekledik olacak mı çocuk olmayacak mı ama Rabbim ilk kayıptan 9 ay sonra nasip etti 🙏 20 haftaya kadar her gün doktora gittim takıntı gibi bişey oldu olcak korkusuyla 🤷♀️en ufak bişeyde içime sıkıntı oturuyordu düzgün ilgilenemedik sevemedik alışmak istemedik eşimle ya bişey olursa diye 😔 öyle stresli öyle güzel bi bekleyişti ki kavuşmak için can atıyordum prensesime ❣️ yaşadığımız şehirde özelde eşimle destek alarak doğum yapacaktım sözde taşınma işi çıktı apar topar bursaya annemin yanına geldim ve devlet hastanesinde doğum yaptım çok şükür karşıma iyi insanlar çıktı ❤️ 3 cm açıklık ile yatış yaptım gece 1 de ve ertesi gün 4 e kadar 15 saat sancı çektim ve 4 cmden öteye gitmedi 🤦♀️ sezeryana alındım ve belden iğne oldum çocuğu görmek için o da uyuşturmadı tekrar bayılttılar 🤦♀️ o kadar aksilik yaşadım ki kızım gelmek istemedi bi türlü beni baya zorladı sıpa 🙈 akşam 17.10 sa gözlerini açtı miniğim hemen göremedim ama o gelene kadar içim içimi yedi Allahım sağlıklı mı bi problem var mı diye 🤷♀️ ama bi geldi cennet kokulum o kadar güzel ki sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi oldu ❤️ şimdi kucağımda emiyor çok şükür sütümde hemen geldi 🙏❣️ Rabbim herkese tez zamanda kavuşmayı nasip etsin herkese o kadar dua ettim ki 🙏🌸 inşallah hepiniz en güzel doğum anları yaşarsınız ve sağlıkla kavuşursunuz 🙏❤️ uzun oldu hakkınızı helal edin. Sormak istediğiniz soru olursa da seve seve cevap veririm 😊