Valeriamom Arkadaşlar b12 hapı ve d vitamini ampülü kullanan var mı Dr bana verdi ama gebeler kullanamaz yazıyor içinde🙁 napsam bilemedim
Esrelf Valeriamom canım ampül kullanılmaz. İçinde 300.000 ıu d vit var. . Senin kullanman gereken d vitamini damla içinde 50.000 ıu olan. Ampül değil, içme. Benim d vit seviyem 8 ciddi yetersiz bana vermedi gebeye fazla gelir dedi.
Ebecik Yahu neye göre kullanılmaz diyosunuz ben kullandım. Şahsen hemde 16.haftamda haftalık bir ampül olacak şekilde .lütfen yanlış bilgiler vermeyelim birbirimize .
Duru Arkadaslar doktor verdi ben kullandim ampul de kullandim damla da benim d vitamin eksikligim ileri seviyeydi.doktor uygun gorduyse biz kullanamazsin diyemeyiz ki
Slalaylay Bana henüz doktorum vermedi ama sağlık ocağı da takip ediyor ordaki ebe damla olanı verdi ve 12. Haftadan itibaren kullanacaksın dedi . Haftaya cumartesi doktorumla randevum var ona soracağım bakalım o ne diyecek