Nagihantilbac Kızlar göbeğiniz kaçıncı haftada düşmüştü. Bide göbek düştükten ne kadar bi süre sonra doğurdunuz?
asyagibi Nagihantilbac benım de son zamanlar da en merak ettiğim konu bende bekleyim 😊 32+5 günlüğüz kızımla 👀
Esa Nagihantilbac düşmeden 37de doğurdum hatta ebe göbeğin düşmemiş daha dogurmazsin dedikten 5 gün sonra doğurdum 😀
Nagihantilbac RumisAlgn bekle canım bekle bu arada benim göbek 36 haftanın içinde düştü. Seninki kaçta düştü?
RumisAlgn asyagibi 36+5 ama ultrasone göre 37+5 doktorum bebeğin doğuma hazır düşmüş zaten aşağı dedi
Smyrna35 Haftada düştü göbeğim suan 39+ 4 üz ve sancılarım gelip gidiyo inşallah bi an önce alırım kızımı kucagıma saglıcakla
asyagibi RumisAlgn siz bizden büyükmüşsünüz maşallah 💐biz 32+5 benimki de yavaş yavaş inmeye başladı karnım