KaderEfe anlaşması var orasıyla. Fiyatı kendınız konusuyorsunuz . Benım ıkı yegenımın dogumu da onda oldu hatta annemın amelıyatı da. Kısaca aıle doktoru gbı evlenıp baska sehıre tasınmasam kesınlıkle ondan baskasına gtmezdım. Gecen ıkı ay ona kontrole gttım ve ımkanım olsa bulundugum sehıre getırıp dogumumu yaptırmasını ısterdım. Asla pişman olunmayacak bir doktor o kadar netim yani. Annemın 97 den beri doktoru ki zaten bir kere gtsenız muayene ye anlarsınız hemen.