ynasynas54 38. haftaya gireceğiz ve sertleşmem son bir aydır epey arttı ki son günleri hiç saymıyorum. doktorum normal karşılıyor. rahim kasılması diyor. sola yatıp hafif ovalıyorum karnımı ve azalıyor. sertleşme ve kasılma düzenli aralıklarla gelince zaten doğum başlamış olacak o yüzden çok takılma dedi doktorum. bebek hareketlerinde azalma izlersen nst girersin demişti. magnezyumu da kullanın işe yarıyor bu durumlarda. sola yatın mutlaka hafif bacakları çekin ve bacak aranıza yastık koyun mutlaka işe yaradığını göreceksiniz.