Buradem16 Kızlar 37+6 dayız .. akşamdan beri çok hareketli oğlum öyle böyle değil yani..yeni doğum yapmış anneler doğum olacağı zaman hareketlerde artış oldumu..yoksa yakınmi gelmesi..ilk doğumum değil ama hepsi farklı oluyo ya unutmuşum 🙈
Dyg123 Bende 37+6 yım durayım burda 🙄 bende akıntı artışı var su mu felan diye korku sarıyor sürekli ilk doğumum benim bide ☺️