SelmAkqun hahaha su temizlik meselesini bende yaptım daha dogrusu eline tas degmesin canım anam yaptı ama yine psilendi heryer. Malum camlar açık sıcakta hergun kenar silsem toz alsam ertesi gün yine aynı birde etrafımız inşaat camlarım yine aynı oldu. 😅😅 zaten icimden bir ses hep geç doğacak diyor ama hayırlısı tabikii, benimki sevdi oraları 😅😅 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin dikkat et kendine canım