berguzar1987 kaçıncı haftadasınız Allah saglıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende ilk zamanlar büyük sıkıntılar yaşadım kanamalarım oluyordu iğne kullanıyordum bebeklerden birini kaybetme riskimiz vardı ama çok şükür ikisi de sıkı sıkı tutundular 35.haftadayız erken doğum riskim yok ama heran her şey olabilir ,bol bol dinleniyorum