htcmuhammed eveet canım bizde inşallah 12 temmuzda kavuşucağız, yalnız şöyle bi sorum olucak kızlar konuyla alakalı değil ama çok endişeliyim, doktorum folidoce diye b12 li folik asit vermişti 3 aydan sonra da kullanma demedi ve bende bu zamana kadar kullandım bi sorun olur mu aceba çok endişeliyim