Eagle564 Merhabalar sağlık ocağından aradılar tetanoz aşılarım varmış onlara başladım olan var mı kaç doz oldunuz?
cennet_aka27 Eagle564 20+3 haftalık iken oldum birinci dozu yarın da ikinci dozu 24+5 de yarın olacagm
Zeyno16 Geçen gün oldm bnde 21 haftalıkkn sordum tekrar olucam mı diye olmuşsun daha önce dedi istersen 1sene sonra yaptr dedi. Ama bn ne zmn yaptrdm hatrlmym ki. Nedn öyle dedilr anlmdm
Eagle564 Esuyum38 bana da hamilelikte iki doz verdi ama doğumdan sonrada devam eden dozlar var onlar neden ?
Esuyum38 Eagle564 doğumdan sonra ki 3.doz tetanoz diğerleri üçlü karışım vs diğer kalan aşılar bi kere vurduruyosun sonrasına gerek kalmıyo 5 yıl koruyo
CerenAkbulut Eagle564 ben az önce ilk doz vurundum. Hamilelik boyunca 2 doz vurunuyormuş. Toplamda 5 doz.
Burcu77 CerenAkbulut bugun vurulduysan yarin kolun agriyabilir kolonyali pamukla masaj yap koluna belki faydasi olur ben 2. gunu kolumu cok kaldiramamistim😌
Eagle564 Burcu77 fena acı var uyurken sola dönemiyorum ne zamana kdr sürücek ? Acaba ilaç mı dağılmadı
CerenAkbulut Burcu77 bende tam herkese diyordum ki aaaa benimki ağrımadı, herkes dedi ki yarın ağrır 🤦🏻♀️
Burcu77 Eagle564 valla bende cok sola yatamadim 2. gunu daha cok agridi 3. gunde oyleydi kolumu fazla kaldiramadim yavas yavas gecti diyeblrm 😊
Slinn Eagle564 şuan aynı durumdayım sabah oldum bende yara gibi açıyor yeri. Duşa giriyorum sürekli soğuk su tutuyorum oraya.