Hamileliğin bu haftalarından itibaren sıcaklarda çok tansiyonun iner çıkar. Özellikle yüksek tansiyon hamilelikte risk. Mutlaka haftada 2 gün ölçtür not al dedi.başka bir arkadaşımla konuşuyordum o da evet ben de tansiyon aleti aldım hatta hep ölçtüm hamileyken dedi 🤷🏻♀️ Bi sorun isterseniz doktorunuza.çünkü benimki daha önce söylemeyi unutmuşum dedi. Belki unutmuş olabilirler.