Gamzeugur23 Hamile oldugumu bilmiyordum tatile gideceğim ıcın primolut n ıctım 1 hafta sonra ogrendım ki gebeymısım doktora soyledım aldırıp aldırmamak sana kalmış sakat olabilir olmaya da bilir diyor net bir cevap vermiyor basına boyle bısey gelen var mı?
EAK Gamzeugur23 primolıt nedir bilmiyorum canım ama merak etme bi şey olmaz içini ferah tut.Zaten bir çok anne adayı hamile olduğunu bilmeden bir çok şey kullanıyor.Eğer sağlıksız bi embrio olsaydı düşerdi tutunamazdı. 12.haftada ikili testin var ondan önce ve sonra bir sürü ultrasonun var ve ayrıca ayrıntılı ultrasonun var.Eğer engelli ılacaksa muhakkak farkedilir sen de ona göre okur öğrenir kendini eğitir ver kaliteli bi yaşam sunarsın yavruna.
Cansdfn Gamzeugur23 sen karnındakini bilmeden Birsey yapıyorsan allah onu korur canım merak etme 🥰 kötü şeyler getirme aklına
Oglusannesii Gamzeugur23 ben üç kere röntgene girdim burdada bilmeden birsürü hap içen çok ilk bir ayda zaten bilmen mümkün olmuyor merak erme bişeycik olmaz
Mom72626 Gamzeugur23 canım o bebek tutunmuşsa gerisi seni korkutmasın. Ben uyku ilaçları migren için antidepresan üzerine griptim serumlar iğneler. Migren krizim tuttuğunda için aşrı kesiciler . Hastane de çalıştığım için sağlık taraması istendi röntgen vs ve zumba dersine gidiyordum. 6 haftalıkken öğrendiğimde hepsine devam ediyordum sen düşün. Nöroloji doktorum uyku ilacı ağırdır o düşürmediyse hiç birşey düşüremez demişti bana. Her akşam içiyordum tedavi amaçlı. saha taramaların var korkma sen
Gamzeugur23 Ferozden_ aldırmayın hic dusunmedım zaten ınsallah bısey olmaz ama olcak olduktan sonra da yapcak bısey yok ki Allah oyle uygun gormus
Esramese Gamzeugur23 daha yeni olusan bir bebege kafasindan nasil sakat olabilr diyo bu dingil ya varya bazi doktrlari burda okudukca falakaya yatirasim geliyo bekle kuzum ani bi kararla bebene zarar verme sakın ve sakat nasil bir telafuzdur ya bence ona gtme bile bidaha
Esuyum38 Gamzeugur23 Öncelikle gebeliğiniz hayırlı olsun bunu size bu şekilde söyleyen doktora bir daha gitmemenizi tavsiye ederim en kısa zamanda folik asit kullanımına başlayın eğer başlamadıysanız sonra da ilerleyen haftalarınızı bekleyiniz belki siz içtiğinizde henüz bebeğiniz oluşmamıştı her ilac bebeği kesin etkileyecek diye birşey yok sen bol bol dua et ve kendine dikkat et Allahın izniyle birşey olmaz yavruna bir sıkıntı oluşursa zaten ultrasonda tarama testlerinde ortaya çıkacaktır ki kaç kişiye ikili tarama da down sendromu teşhisi konup sağlıklı doğan bebekler var o yüzden sen içini ferah tut
tesbihlibebek Gamzeugur23 gebeliğin ilk 4-5 haftalığında alınan ilaçlar rasyasyon vs bebeğe etki etmiyor hamd olsun Ablam gebeliğini öğrenmeden kaza geçirdi üzerine MR çekildi kaç kez röntgene girdi sonradan öğrendi bunları yaşarken gebeymiş meğer ama hamd olsun yeğenim 3 yaşında turp gibi
Hdhdhd Gamzeugur23 gamze hanim doğum yaptiniz mi.benim başıma da geldi 12 haftalık gebeyim doktor cok.kotu konuştu nolur bi cevap verin