Buharaa Zerdaliva ben en basindan beri yaptırıyorum hic zarari olmadi 34. Haftadayım. Ama agda olurken hic kasmıyorum kendimi surekli nefes alıp veriyorum kasmamak icin
Sumeyraerva Zerdaliva son hafta yaomayi dusunuyorum bende bisey olmaz kendini kasma ama bende o zamanlarda sezeryan olacagim agustosun basinda yaptircamki dogumda bi daha gelmesin
Levelmas Hayır, tabi ki de zararı yok. Ben de 2 ağustosta sezeryana gıreceğim ve ben de ıkı gün öncesinden ağda yaptıracağım :)