Esrahira Hanımlar ben ikinciye gebeyim sezeryanla Doğum yaptım ama 2. Zor diyorlar bilgisi olan var mı
Ozlenenclk Benimde ikinci gebeliğim ve sezeryan ben birinci neyse ikincide o diye duydum htta tecrübeli olduğun işin daha çabuk toparlıyomuşsun inşallah ölesiye tabiki ben çok kolay atlatıyorum onun için çok sıkıntı çekiceğimi sanmıyorum
Esrahira Ozlenenclk inşallah hepimize rabbim kolaylık versin sağlıkla alalım Bebişleri kucağımıza bol bol dua edelim Doğum hiçde kolay değil gerçekten.
EsraCKaya Merhaba benim de 2. Gebelik 3sene geçti hamileyim 17 haftalık sezeryan mecburen demişti doktor ssvd diye bi grup var facebookta şimdi onları takip ediyorum sezeryan sonrası normal dogum da yapılıyormuş 🙏🏻
Esrahira EsraCKaya kolay antlaşmıştım ilk gün toparladım ama arkadaşlarım zor olur diyor normal Doğum şansım olursa denemek istiyorum Aslında bir yandan normal Doğum sancıda çektim pekde kötü değildi 🤔