Bende 37. Haftamdayım bendede ayaktayken özellikle oluyo batma. Korkulacak bişey değil bence rahim doğuma hazırlanıyo kuruntulu düşününce insan herşeyi kafasına takıp büyütüyo kendi kendime telkin veriyorum böyle durumlarda olcak tabi cocuk kayıp cıkcak değilya gibi gibi 😂 düzensiz sancılarımda başladı. Rabbim hepimize güzel bir doğum yaşamayı nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı 🙏🏻