kayramom1 Kızlar bugun 7.haftamıza girdik daha hiç mide bulantısı yaşamadım gayet rahatım biraz baş ağrısı haricinde hamileliğini rahat gecirenlerin oğlu olur diyorlar sizce ne kadar doğru ay Çatlicam valla cok merak ediyorum cinsiyetini😂
Esrazkrn kayramom1 Benim mide bulantılarım olurdu aynı zamanda şiddetli baş ağrıları 17.haftamdayım halen başım ağrıyor kiraz ve eksi türü şeyler isterdi canım limonu tuza bandırıp yediğim günlerimde oldu portakal vs cok fazla tükettim kirazsız günüm yok zaten bu arada oğlum olacak ALLAHın izniyle
ruhi Suan 34+6 günlük olduk 36 günümüz kaldı doğmasına eli ayagı düz sağlıklı loşunda cinsiyet pek önemli değil bence canim