joker35 haftama girdim avuç içlerim kıpkırmızı oluyor kaşınıyor son 2 3 gündür yaşayan varmı normal mi kızlar doktora sorucam bu hafta gidicemde burayada yazmak istedim tşklr🤗
Tugcelenkk joker35 bende 36 haftaligim bugün başladı tatlı tatlı kaşınma ama benim her yerimde zaman zaman kaşınıyor
Gul-41 joker35 hay yaşa bu postunu suan deli gibi caresiz kasinirken sans eseri gördüm. Dun gece burnumdan geldi ve aksamdan beri yine basladi ayak tabanlarim ve avuc içlerim delicesine kasiniyor 37. Haftamdayim kafayi yedirtecek bu kaşıntı :(
Yesimeliz Ben 20+1 im o kasinti bende de oluyor gunese ciktigim zaman daha cok avuc iclerim kizariyor hassasiyet artiyor bence
joker35 Gul-41 Ay iyi bari şuan en azından kafamdqki soru işaretleri kalktı kızlar ya şuan geçti soğuk suyla yıkadım dayanamayıp kolonya döktüm daha iyi şuan
Adves Gul-41 karaciger enzimlerine baktir saglik ocagi ilgileniyor kasinti olmasi normal degil veya doktorunla paylas canim
Adves joker35 karaciger Enzimlerle alakali proble. cikabiliyor sabah saglik ocaginda kan verin derim ayni durumu bende yasadim karaciger enzimlere bakildi yedigim seylerden kaynakli cikti gitmessenizde mubakak doktorunuzla paylasin onemli
Gul-41 Adves Danıştım mesaj attim. Ciddi bisey oldugunu sanmiyorum devam ederse cildiyeye gosterebiliriz dedi.
Selenika Benimde öyle 36. Haftada başladı ve 40 olduk hala kaşıntı içindeyim benim kulak işim kaş kirpik damak içim bile kaşınıyor çare bulamadım doğumdan sonra bişey kalmıyor dedi doktor