Elif388 ya boş şeyler onlar.Millet doğruyo çokda güzel bebekleri olyo.doğdukdan sonra bile kediye köpeye çocuk emanet edenler var.Benimde kedim var herkes dedi at dışarı mikrop tüyü döklür ne bileyim bebek benzer.Bu cahil insanlar anlamıyorki asıl hayvanlara kötü davranırsak onların ahı tutar bizi o zaman cidden bişey olur.Rabbim hayvanlarıda bizi yaratdığı gibi yaratmı.ve bebeyide bize vere Allahdır.Neye kime benzeyeceğine yalnız o karar verir.Siz cahillere aynen böyıe söyleyin.