Emine4242 Kızlar 32 haftalık hamileyim mecburi sezeryan olucam ve göbek bölgemdeki tüyleri ağda ile almak istiyorum yaptıran var mı bebeğime zarar verir mi ???
Mervehayat12 Emine4242 Göbek tüyleri hakkında bir bilgim yok ama en son bikini bölgesi agdamı 33 haftalıkken yaptırmıştım
Sumeyraerva Emine4242 gobektekileri alma eger seni cok rahatsiz etmiyosa dogumdan sonra dokuluyolar bide kasilmadan dolayi sikinti olabilir alirsan bide alinca hep alinmaya alisiyomus sonrasinda da almak gerekiyomus
Esenburhan123 Emine4242 canım dikiş bölgesine denk gelicegi için sezertan kesisi aldır eğer cok fazlaysa ameliyat esnasında jiletle alırlar
Emine4242 Esenburhan123 bende jiletle almasınlar diye temiz gitmek istiyorum çok yok ama yine de kesilecek onlar alacagına ben aldırıyım diye düşündümi
aytulbasturk Emine4242 benim düzenli olarak gittiğim kuaförüm son haftalarda alalım eğer sezaryen olcak olursa jilet vurdukları için daha kötü çıkar dedi. Şuan 36+3teyim ama önümüzdeki hafta ben ağda yaptırmayı düşünüyorum açıkçası
sevval55 Emine4242 ne gibi zarar verebilir 😀 ben hep aldırıyorum iyikide aldırıyorum tüylü tüylü gezemem doktordan utanırım bi kere
Esramese Emine4242 aldirmn gerekir almasan tırasliyolarmis ablamn gobegine agdayi ben yaptim sezeryana hazirlik sorun olmadi ama alirken surekli konusarak oyaladm ettim kasmasin kendini diye cok rahatti