Merhaba kızlar hatırlayanlar olur içinizden beni mesane problemi ve bebeğin suyu az problemi vardı. Bugün kontrole gittim bebeğimin suyunun bittiğini ve rahmime sıkışmış olduğunu kalp atışlarının da yavaşladığını söyledi. ( geçen hafta 3-4 gün çamaşır nemli gibiydi ) meğer yavaş yavaş suyu patlamış ve gelmiş.. yarın tekrar gideceğim ve geldiğinde kalp atışlarını bitmiş olacak dedi. sonlandırma işlemi yapılacak. Benimle üzülen benimle dua edip üzülen herkesten helallik almak istedim. Hakkınızı helal edin kızlar.. Ben uzun bir süre burada olmayacağım kenara çekip dinleneceğim.. Şifa bekleyenlere şifa, doğum bekleyenlere sağlıklı doğum, bebek isteyenlere bende dahil sağlıklı bir hamilelik ve evlat diliyorum.. kendinize iyi bakın kızlar..