Selam kizlar, ben Ingiltere’de yasiyorum ve burada onerilen bir vitamin var Pregnacare icinde folik asit, zinc, b12 vs hersey var onu kullaniodum ilk haftalardan beri su an 13+3 ama Turkiyeden tanidigim bir doktor vitaminlerin otizm riskini arttirdigini soylemesi uzerine kestim ilaci korktum kuzenlerime sordum onlarda 2ye bolunmus durumda aman kullan cocuk icin onemli diyende kullanma biz nasil dogmusuz annelerimiz bize kullanmadi vitaminde olsa kimyasal diyende var ve burada cok yakin bi kiz arkadasim 6sene evvel ikiz dogurmustu Turkiye de doktoru onada bilhassa vermedi vitamin hatta disi kirildi kavga etti bana vitamin vermiosunuz diye miziklandi adam da senin dislerim ztn saglam degildir de kirilmistir dedi :)) o da onermiyor kullanma bak hicbiseleri yok benim cocuklarimin diye neyse sizlerinde fikrini sorayim,
Herhangi bir vitamin veya ilac kullanan var mi?
Sizin doktorlariniz ne oneriyor?